Näytä yksittäinen viesti
  #88  
Vanha 15.05.2007, 21:29
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Detroit Locker ja 30 booriset vetarit tuli asennettua paikalleen. Välityksessäkin on hieman vauriota, mutta tässä vaiheessa oli pakko kasata vanhoilla osilla. Tulevaisuudessa on tarkoitus vaihtaa välitystä ja silloin tarvii rattaat myös eteen, joten täytyy toivoa että takapään osat hajoaa vasta sitten kun on saanut maksettua tähän mennessä tehdyt ostokset. Pyöränlaakerit ja abs-tunnistimen rattaat oli melkoisen tiukalla ja niiden kanssa puutteellisilla työkaluilla taistellessa meni aikaa eniten koko peräremontissa. Shimmaus oli hankalaa rattaiden kuluneisuudesta johtuen, koska en ollut varannut pinjonin shimmejä ja rymppirengasta eli sitä ei voinut irrottaa. Hammasvälykseksi jäi 0,14 mikä on kait ihan ok, vaikka ajossa välillä lonksahtaakin mielestäni turhan kovin. Kuvia ei peräprojektista tullut otettua koska puhelimesta oli akku tyhjä ja kamera oli jossakin hukassa.

Ilmastointi on myös huollettu eli uudet kylmäaineet ja öljy lisätty, kelpaa ajella helteelläkin. Jotain vanhempia huonolaatuisia kuvia:

Vetolenkkiaihiot romulavalta



Valmis etulenkki



Valmis takalenkki



Ruostevaurio takakontissa. Samankokoinen reikä löytyi myös oik. etujalkatilasta.



Takakontin ruostevaurio korjattu ja kontinpohja maalattu



Pajeron ilmanputsarikotelo paikallaan. Snorkkeli pitäisi rakentaa...



Venyttelyä



Vastaa lainaten