Viestiketju: M/ hj60 akselit..
Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 13.05.2007, 18:16
tttreg:n Avatar
tttreg tttreg ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.09.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 301
Perusasetus

Akselitarve korjaantui toisen tyyppisellä akseliparilla, joten mun 400€ tarjous ei ole enää voimassa.

Vastaa lainaten