Kun ei tuota rengasta kannata uutena ostaa, jos ei satu halvala saamaan.
Huhu kertoi niiden maksaneen uutena noin 400€ kappale, jolla rahalla saa jo oikeita maasto[u]auto</u>renkaita. Nuo on tarkoitettu lähinnä Bobcattiin tms. ja on 6 tai 8 kankaiset.
Renkaat on kyllä yllättävän hyvät ajaa tiellä, pois lukien 40-60km/h välillä kuuluvaa ulinaa ja pörinää. Maastossa pitoa löytyy, eikä tarvi pelätä risuja eikä kantoja. nappuloita voi ja kannattaakin leikata paremman joustavuuden ja ehkä pidonkin (kovalla) takia. Voi ajaa maastossa melkein nolla paineilla ilman bedlockejakin jos vain pysyy vanteella Omat oli 0,5barin paineilla.
Heikko kohta renkaille on suo, missä pitäisi hiippaillen ajaa: kuvion laita leikkaa pinnan rikki kun se on hieman kantikas, eikä myötää pintaa alhaisillakaan paineilla ajettaessa. (Vertaa esimerkiksi Intercon SS Iroc, joka on lähes pyöreä poikkileikkaukseltaan.)
Ongelma on yleensä vasta siinä vaiheessa, kun auto alkaa uppoamaan ja voisi peruuttamalla pelastaa tilanteen Takapyörät lähteekin alaspäin jos samaa jo valmiiksi rikottua uraa koittaa peruttamalla mennä.
Tuo ei varmaan ole haitta etelässä, jossa ei niin paljoa ole pohjattomia soita joissa sutittelu ei paljoa auta.
Käytännössä rengas toimii hieman painavassa autossa, esimerkiksi Rangessa tai BJ:ssä.
Suzuki on liian keveä että rengas eläisi alla yhtään.
Nämä mun rattaat on olleet ainakin Suzukissa, Hiluxissa ja nyt Rangessa(josta ne ei lähde kuin kulumalla

)
_ _ _ _ _ _ _
#RR V8 -76#
#LR S1 -55#