Viestiketju: kerro mikä vituttaa
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 10.05.2007, 11:00
Saija:n Avatar
Saija Saija ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 10.08.06
Sijainti: ?
Perusasetus

En puhu Haapala kuin omasta puolestani. En ole karvainen mies, joka uhkaa hakata naisia, olen vaan harastelija. Harrastuksiini kuuluu koirien lisäksi off road - kilpailujen järjestäjäpuolella toimiminen.

Viime kerralla kentällä (tiistaina) muutamat ihmiset tulivat pyytämään, josko laittaisin "puskaradion" ja kertoisin teille maastoautoilijoille "ongelmastamme". Olen ns välikädessä. Yritän hehkutella kentällä tästä toisesta harrastuksestani, kuinka kivaa se on ja kuinka mahtavaa porukkaa offiporukoissa pyörii.

Meillä kentällä kävijöille tuo luvaton Petikossa ajaminen kuitenkin on aiheuttanut ongelman. Syypäinä ei ole vaan autoilijat, vaan kuten tuossa edellä olen moneen kertaan kirjoittanut, myös mopoilijat ja mönkkärit.

Sinä olet tuominnut ja mielessäsi laittanut kaikki rottisihmiset saman paskakasan alle, johtuen tästä yhdestä ihmisestä. Toiseen suuntaan ajateltuna, niin varmaan moni rottisihminen on asettanut kaikki maastoautoilijat, enska-ajajat ja mönkkäristit oman tuomion alle johtuen muutamasta ihmisestä jotka käyvät tuolla ajelemassa.

Tiedän miten vähissä luvalliset maastot ajeluun Etelä-Suomessa on, mutta... Jokainen meistä on itse harrastuksensa valinnut. Joissain harrastuksissa suorituspaikat vaan eivät ole mahdollista olla "naapurissa".