Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 09.05.2007, 17:23
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Se painekytkin voi olla viallinen, mutta epäilisin ensiksi venttiiliplokin sisäistä vuotoa. Joko solenoidi vuotaa, tai sitten diaghram-valve. Taitaa olla niin että jos toi d vuotaa niin kompura vuotaa suoraan poistopuolelle.

Kato tuolta ryöväri-imperiumista mun juttu Talbot:n EAS-huollosta.
http://www.roverfriends.fi/rover/ind...showtopic=1477

Kannattaa ottaa työn alle ennekuin uus kompura pimahtaa, ja/tai vaunu menee hard fault-tilaan.

Onkos sulla kans tommonen II-rankku?

Life sucks, then you die...

Edited by - AVRO on 09/05/2007 18:25:06
Vastaa lainaten