Lainaus:
quote:
meil on matalarunkonen "vaihtolava" traileri,eli kuormatila on akseleiden kans samassa tasossa,n.30cm maasta.runko pokattu akseleiden eestä ja takaa alas,rungossa liukurullat,joista takimmainen kippaa alas.varusteina autorampit,joissa takapää saranoitu ja kippaava,sisältä tulee teleskooppi sillat.jokaiselle veneelle oma "apurunko",jotka käy samoihin liukuihin,ei tarvi uittaa kärriä.samaan sovitteeseen sopiva lava jolla hoituu tavara kuljetukset.2700/2100kg.tekeillä samanlainen kolme akselinen 4050/??kg ja puoltusinaa kevytkärrejä pikkuhilpetööreille.vois laittaa kuvii,jos osais.
Mönkkärit on maasturin poikasia ja sudenkorennot on helikopterin poikasia...
|
Ei kyllä oikein selvinnyt kärryn malli,kuvat kyllä ois ihan jees.
Mitenkäs tuo kärryjen jousitus.
Jouset taitavat olla yleensä vääntösauvoja.Mitenkäs onnistuu laittaan tai löytyykö lehtijousia n.2500kg kokonaispainoille.
Akselit kannattais tietenkin olla kantavuudeltaan niin isot kuin lompakko antaa myöten mutta minkälaiset kokemukset porukoilla on että jos kokonaispaino olis tuo 2500kg ja laittaa tuo kilomäärän vääntösauvat niin tuleeko kärrystä semmoinen löysä/hutera vedettävä.Eli pystyykö luottaan valmistajien antamiin kiloihin.