Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:hohhoijaa...vai on tääl alettu bannaan porukkaa..noo kuluuhan se aika hukkaan runkatessakin..
huomasin tätä topiccia lukiessani monella olevan itsetunto pienen tytön tasolla vielä..en tunne tätä psykoa pätkääkään,mut aika uskomatonta ettei näin netin välityksellä kyetä olemaan välittämättä jostain jolla omat mielipiteet asioihin..jos joku jäi vielä mielipiteestäni hämärään,sanottakoon etten kannata minkäänlaisia banneja..niin tänne kuin real lifeenkin on mahduttava kaikki mielipiteet..se on sitä elämää se..
|
Sullakin on aika vahvat mielipiteet siihen nähden ettet tiedä yhtään mistä puhut. psychobilly ei mun tietääkseni saanut banneja mielipiteidensä takia, vaan yleisen häiriköinnin takia. Suurin osa niistä viesteistä poistettiin jo silloin ja kuten tässäkin topicissa on kerrottu, banneista kyllä varoitettiin. Sekin on jo paljon enemmän kuin nettifoorumeissa yleensä.
Suomi on vapaa maa ja Suomessa on sananvapaus, mutta nyt puhutaan offipalstasta, joka on ilmainen palvelu, jota pyörittää hyväntekeväisyysperiaatteella muutama ihminen. Ja jos näistä joku PYYTÄÄ käyttäytymään ja vastaukseksi tulee vittuilua ja uhoamista, niin onko ihme että banni napsahtaa?
PS mielipiteet ja käsitykset ovat omiani.
-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet
|
se vain on niin ettei mun niistä tarviikkaan tietää,se vain että itsellänikin joskus aikoinaan hermon säikeet kappaleina tääl ja kyllä ymmärrän että jos jonkin asian takia tulee erimielisyyksiä on tietyt tääl niin liikuttavan yksimielisiä asiasta kuin asiasta kunhan asian alkuperäinen esittäjä vain on esim offi piireissä jotain,asoiden oikeellisuuksista viis,kunhan saadaan paistatella jonkun saralla menestyneen päivä varjon alla.mun mielestä ei kuitenkaan sillä onko foorumi hyväntekeväisyysperiaatteella pidetty voimissaan tai sit ei,sillä mitään merkitystä siihen mitä kukanenkin kirjoittelee..todellakin tiedän tämän foorumin ylläpitävät voimat..kiitos vain heille..
olen mä jotain lukenut billyn jutuista ja sen sanon että kaveri on niinkuin minäkin alku-aikoinani täällä,enemmän maastureita vähemmän nettiä ja täytyy ymmärtää että joka ei ole netin kanssa naimisissa,ei osaa ottaa aina kaikkien herkkänahkaisuutta huomioon..toisekseen,mikä on toisella paikkakunnalla joo,saattaa toisella olla ei,,tarkoitan että toisen huumori voi olla toiselle silkkaa vittuilua ja kun aikansa on perustellut kirjoituksiaan,menee linjalle aiwan sama....kun on tällaisesta maan kattavasta foorumista kyse,täytyisi omata kyky asua kaikkien vaatteissa koko ajan eli katsella asioita kaikilta mahdollisilta kanteilta ja vielä mahdottomiltakin...
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!