Viestiketju: Pientä hj projektia
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.05.2007, 07:46
vm vm ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 08.09.06
Sijainti: ylitornio, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Voehan vattu, että on etupakat pikkusen paremmin kaarella mitä mun OME:t oli uutena (ovat vieläkin samassa asennossa) Mulla on takana dobinsonin pakat ja edessä emut (tilaushetkellä olis vasta 6vk päästä saanut dobinin etupakkoja) Peräpää nousi mulla ihan vitusti enemmän mitä keula, jouduin korottamaan keulasta 5cm koria ylöspäin, että auto ei näytä niin juustohöylältä/marjanpoimintakoneelta. Taitaapa lähteä kohta dobinsonin etupakat tilaukseen. Auto on vieläkin hitusen juustohöylä vaikka keulaa niillä nylonipaloilla nostinkin. Niin ja etupakoissa on vielä yhdet lisälehdetkin välissä, emun sellaiset. 35/12.5/15 kumit ei mahtunu kääntymään edes tasaisella alustalla ilman raapimista.

juustohöylältä/marjanpoimintakoneelta näyttää vaikka edessäkin olisi dobinssonin jouset. Noin 50mm etupää jää alemmaksi, sinänsä typerää kun ostaa eteen ja taakse uudet pakat ja samaa merkkiäkin ja vieläpä alan liikkeestä niin auto on nokallansa. Soittelin ja kysyin asiaa niin kuulemma se nyt vaan on ominaisuus ja ihan normaalia.

Vastaa lainaten