Lainaus:
quote:
..... pitäisi pystyä kirjoittamaan itse......
|
Tuota ideaa olen aina vähän ihmetellyt. Eli kyseessä on sama idea kun pankkien itsepalvelumaksu? Teet itse työn ja sitten maksat siitä? Ei pidä ymmärtää asiaa väärin, moneen kertaan on tullut selväksi, että toimituksella on rajallinen kapasiteetti ja budjetti, mutta jotenkin tökkii pallon heittäminen lukijoille. Jos haluat lukea rakentelujuttuja, kirjoita sellaisia?
Eikös se olisi sitten melkeen sama kirjottaa ne jutut tänne palstalle ja lukea ne täältä ilmasiksi, ilman lehden vuosimaksua? Ja vielä uudestaan, ei pidä ymmärtää tätäkään nyt väärin. Itse olen maksanut tuosta lehdestä, vaikka se tulee parille kaverillekin ja lehdet voitaisiin helposti kierrättää. Jutun aiheiden kalastelu on ihan OK hommaa, mutta pitäisikö se kirjoittaminen nyt kuitenkin tapahtua siellä lehden toimituksessa? Niinhän se menee juuri V8:ssa, Mobilistissa ja muissakin lehdissä. Toimittaja haastattelee auton rakentajaa ja kirjoittaa sen perusteella jutun, joka on taatusti paremmin kirjoitettu kuin jonkun tottumattoman Offi-Äijän näpyttelyt. Jos rakentajalta ei oikeen juttua irtoa, voisi toimittaja ottaa Mobilistin tyyliin pienet tyypit laitteesta(joo joo, mahdollisuuksien rajoissa) ja kertoilla jutussa sitten omia tuntujaan.
www.alanmiehet.com #1