Viestiketju: Krapula.
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.05.2007, 11:06
T.T.T:n Avatar
T.T.T T.T.T ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 26.04.06
Sijainti: pirkanmaa, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Neljän päivän ryyppäämisen jälkeen olin perjantaina vähän väsynyt. Viikonloppuna ja eilen selvinpäin.

Itse olen aina ollut sitä mieltä, että juominen menee hukkaan, jos seuraavana päivänä ei ole hyvä kankkunen. Joskus olen ollut vähän kateellinen niille, jotka saa mitättömän vähällä juomisella itselleen käsittämättömän darran. Koska en tässä kisassa tunnu oikeen pärjäävän, olenkin siirtynyt rauhallisten määrien hönöttelyyn ja siten sodin omaa ideologiaani vastaan. Toisaalta toisinaan täytyy todistaa itselleen, että humalan tavoittelun sijaan, kankkustahan tässä oltiin hakemassa.

Tarkkaa kankaisen ajoittamisessa on se, että sen alle saadaan lyhyeksi jäävä kemiallinen uni. Sen jälkeen parhainta antia on omasta tahdosta riippumaton herätys. Toteamus: "Mähän oon aivan kännissä vieläkin!" osoittaa alkoholin annostuksen liiallisuutta hyvän kanuunan saavuttamiseksi. Ns. sheikkaus taas on merkki ammattimaisemmasta toiminnasta. Tätä ei tule sekoittaa yleisemmin Off-roadissa esiintyvään termiin woblaus.

Hyvä kankkunen on taitolaji, sen aikaansaaminen vaatii vuosien harjoittelun ja erilaisten kombinaatioiden kokeilun. Huomisen työpäivän vuoksi vähän harmittaa, että kuivan Vapun päälle ei voi kankaista hankkia.

www.alanmiehet.com #1
On tosiaan niin asiasta tietävää tekstiä ja todella hyvin ja tunteella kirjoitettu että tämän tekstin vois jo arkistoida

-offroad ylä-pirkanmaa-
Vastaa lainaten