Lainaus:
quote:
413:ssa perä on jo ulkoisesti isompi joten ei mahdu 410:n akseliputkeen. Vetarit ovat erillaiset eli 413:sta tukevampaa tavaraa nekin. Mulla on yksi akseli jossa on suzukin orkkislukko ja siinä taas on 413:sta vetarit kuin myös kempissä joka sekin on 410:n akselissa. En ole varma mutta tuntuu siltä että jos vaihtaa ainakin poskirattaat niin vois onnistua laittaa 413:sta vetarit 410:n akseliin.
Marko
|
Korjataan vähän
413: takavetari on sama kuin 410:n.
Vain jarrukilven kiinnitys on erilainen.Kympissä laakeri mahtuu tulemaan kilven läpi ja kolmentoista kilpi on laakerin ja vetarin pään välissä.
413:n ja 410:n etuvetareissa on sama boori perän poskirattaassa ja napalukon puolella.
Murroksen booritus on isompi 413:ssa ja vetarin paksuudessa taitaa olla hieman eroa.
413:n etuvetari käy kymppiin kun vaihtaa murroksen ja sisäpään samalla kertaa.
Itse olen ajanut kilpaa Stanuissa kympin akseleilla kolme kautta ja yhden kauden 413:n akseleilla.Kestävyydessä en ole huomannut isoa eroa.Yksi takavetari on kisoissa mennyt.
Edited by - Racingrabbit on 30/04/2007 19:09:19