Eikös tosta saa räppi auton aika pienellä. Joko takoo jouset kaarelle, tai sitten olikos tohon kuin helppo puuhaa SOA? Iskällä on varmaan jemmassa pidempiä iskareita, jotka sinne voi sit kimpassa sovitella. Sitten alle jotku Insa Special Trackit tai vastaavat karkeet ja halvat offi gummit. Lokasuojia leikkaa auki, jotta mahtuu isommat renkaat pyöriin. Taakse kemppilukko, kaaret(jos käy vahinko, niin ei tarvi kieriskellä omantunnon tuskissa ja selitellä muijalle, että se nyt vaan kävi niin yllättäen) ja kuppipenkki on plussaa ja turvavyöt on pakollinen!!! Ite ku junnuna aloittelin offaamista, niin toi turvavöiden käyttö tuli aika nopeesti sisäistettyä. Eli jos ajat, niin käytät vöitä, jos et käytä vöitä, niin sitten ei ajeta.
Helmat varmaan kannaattaa vahvistella, jotta voi iskän Hi-lifittlä nostella autoo irti, alkuperäiset puskurit pois ja putkee tilalle ja sille korkeutta, ettei heti niistä jää meno kesken. Sama ku toi kantoharava, eli vetokoukku pois. Tuollaisena pikappinahan se näyttää hyvältä ja on helpompi viedäkkin maastossa, ku ei ole heti katon takakulmat ottamassa kiinni puihin.
Sit maalaushan kruunaa jokaisen juniorin offiauton. Eli anna pojan ite päättää värit ja kuviot ja sit kimpassa maalaamaan.
<center>
---------------------------------------
www.pirate4x4.no
www.pirate4x4.com
www.formula-offroad.fi
</center>