Lainaus:
quote:
Mulle saa lähettää ehdotuksia privana. En ala täyspäiväiseksi kirjeenvaihtajaksi mutta vastaan kyllä jos asia vaatii keskustelua.
Ajatus on tehdä helpot säännöt joissa ei jää sijaa tulkinnanvaraisuuksille. Eikä porsaanreijille. Tästä ei toivonmukaan tule samaa vääntöä kuin suunnistuksesta...
Luokkia kaavailin seuraavanlaisiksi:
1. kilvelliset autot, rengas 35" tai alle
2. Renkaat max.38,5" ei tarvitse olla rek.
3. Unlimited. Pitää olla ilmatäytteiset kumipyörät ja veto tapahtua renkailla. Kaikki muu sallittua.
Porttaalit kielletty ykkösluokassa ja rengaskoko otteessa ei kiinnosta ketään. Kuten ei roiskesuojatkaan. Leima pitää olla tai menet kakkosluokkaan.
Kisa tapahtuu pudotuskisana kiihdytysajojen tapaan. Lisää tietoa tuonnempana.
-Maastoautossa on jäykkä etuakseli-
Edited by - A45 on 24/04/2007 00:37:42
|
Eli kisapaikalla on "rakotulkit" joista toisen kärkien väli 35" = 88,9cm ja toinen rakotulkki, jossa kärkiväli 38,5" = 97,79cm.
Ja vakiolla C-303 volvolla luokkaan 2. koska portaalit. Oukkei.
Leima pitää olla voimassa, mutta mitään muutoksia (jouset, ahdin, kone ym ym) ei siis tarvitse olla otteessa kuitenkaan vai?? Vai koskeeko pelkästään, että renkaiden ei tarvitse olla otteessa??
Tota kaiken eniten uskoisin, että kannattaa kitenkin keskittyä kilpailu katsastuksessa ohjauslaitteisiin ja jarruihin ja jarruletkujen sijoitteluun ym ym hallintaan vaikuttaviin juttuihin. Sit järjestäjien kannattaa valmiiks miettiä, että miten pelastetaan mutaan kaatunut auto, jossa kuljettaja vöissä kiinni. Ei meinaan ole mahdoton juttu lainkaan, että joku kippaa kikottimensa tuollaisessa rännissä.
Koska on kisat ja missä, niin tietääs alkaa valmisteleen kalustoo.
NIIIN JA KISAN JÄLKEINEN HUUHTELU PAIKKA EI OLIS LAINKAAN HUONO JUTTU.....pankaa mietintään tuollainenki.
Note! This message was posted anonymously!