Se pultti pitää saada pois, jotta saa kampuran hihnapyörän pois. Se taas on aika surkeassa kunnossa (pitää ainakin hio ja maalata, jos ei sitten uusia kokonaan). Hihnapyörä on irroitettava, jotta saa sen takana olevan kopan irti. Sitten paljastuu jakopää, josta tottakai mitataan välykset. Samoin öljypumpusta pitää mitata välykset.
Ruiskupumppuakaan ei vissiin saa irti, ennen kuin se koppa on auki.
Tarkoitus on tehdä ihan täysremppa.
Tässä kuva venttiileistä:
Ilmeisesti osa on käynyt kuumana? Muuten näyttivät ihan hyviltä kaikki, mutta muutamassa se seetipinta on hieman ruvella. Saas nähdä, saako kuntoon hiomalla. Kaveri ehdotti, että vetää venttiilin paikalleen, hienointa hiomatahnaa väliin ja venttiili akkuporaan kiinni. Sitten vaan hiotaan. Voishan tuota kokeilla. Ei siinä mitään ainakaan menetä.
Samoin venttiilinohjurit on kaikki ihan sohloja (olettaen, että venttiilinvarret eivät ole kuluneet liikaa; ei ollut tarkkaa mittaa).
Turbo on sohlo. Pitkittäisvälystä ei ole, mutta poikittain ihan selvä välys. Samoin imupuolen siivet saaneet kipeää.
Minneköhän tuon CT26:n veisi... Mikäs se olisi pk-seudulla ammattitaitoinen paja?
HJ 60 -82
Edited by - osilpi on 24/04/2007 20:50:55
Edited by - osilpi on 24/04/2007 20:52:19