Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 23.04.2007, 18:02
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

nyt on hj:n tehostin ja jarrupääsylinteri vaihettu, toistaiseksi on toiminu hyvin. kytkimenpääsylinteriä joutuu tosiaan siirtämään pikkasen sentti, pari. hj:n tehostin huomattavasti isokokosempi noin 5-6cm halk. ja tehostimesta polkimelle tulevaa tankoa joutuu sen 15mm. lyhentämään haarukkaa kiertämällä ja katkaisee vähän sitä kierrettä pois. sitä tehostajassa ympärillä olevaa pantaa kiertämään toiseen kohtaan ja tehostimen kun laittaa ylös alasin niin käy suoraan rintapeltiin. kytkimenpääsylinterin haarukan tein toispuoleiseksi niin ei tarvii koko polinta siirtää ((kytkimestä polkimelle tuleva alkuperänen haarukka on kuparia, miksi (luoja tietää)? tuon uuden haarukan muokkasin vanhasta bj:n jarrutehostajan haarukasta näky olevan ihan rautaa)) kuvia ois jokunen kun osais vaan laittaa...

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten