Käytiin firman kanssa tuolla perjantaina 20.4. ja olin kyllä erittäin tyytyväinen.
Meitä oli 10 henkilöä ja "tuote" oli Defender Trail, jossa ajeltiin ihan vakioilla Defendereillä. Lisävarusteina oli lähinnä vinssit ja parissa autossa vähän karkeammin kuvioidut renkaat. Meille sattui ainakin minun mielestäni loistava sää, koska vettä satoi sopivasti ja maasto oli mutaista ja pehmeää

Kalustosta vielä sen verran, että autot olivat tuoreita ja n. 10 - 15 tkm ajettuja - eli ei mitään ikäloppuja rasseja.
Ensiksi käytiin läpi autojen ominaisuudet maastoradalla, jossa katsottiin mm. mitä tehdään kun auto sammuu ylämäkeen. Itse olen melko noviisi, vaikka Lantikan omistakin, joten tuntui hassulta kun jyrkässä ylämäessä laitetaan pakki päälle, jalka irti jarrupolkimelta ja sitten lyhyt kääntö startista ja defender peruuttaa mäen hallitusti alas
Tutustumisen jälkeen lähdettiin sitten maastoon, joka alkoi ensiksi loivahkolla mutaisella alamäellä ja tämän jälkeen seurasi luonnollisesti mutainen ylämäki, johon jo ensimmäiset jäivät kiinni. Autoja ajettiin mielestäni melko reippaalla otteella ja kyllähän sitä ainakin yksi osuma tulikin isohkoon kiveen (tosin puskurilla).
Hauskin paikka oli yhden suopitoisen alamäen juurella, jossa oli n. 40 senttiä pehmeää mutaa. Tuosta paikasta pääsi vain yksi auto neljästä ilman vinssiä ja rapa roiskui katolle asti!
Erittäin positiivinen kokemus kaiken kaikkiaan ja voin suositella kaikille!