Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 20.04.2007, 20:03
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

TJ:stä voi irroittaa etuvakaajan maastossa. Takavakaajaa ei kannata irroittaa (very bad idea). TJ:hin saa leimattua 33" kumit. Välityksiä kannattaa vaihtaa, jos renkaita isontaa. Useissa korotussarjoissa väitetään ajominaisuuksien jopa paranevan. Metsässä tuon koneen tehot riittävät, ajetaan kuitenkin pienillä vaihteilla.

Alkuperäisiä mitoiltaan vastaavilla tukivarsilla ja pidemmillä jousilla + iskareilla saa 1000 rampilla. Paras tapa on päättää minkä tason auton haluaa ja sitten ostaa kaikki osat sitä varten.

Minä rakennan modiluokan autoa, kun kilvettömällä ei pääse stanu luokkaan. Korotuksissa tulee vastaan taka-akselin ravistus. 4" korotus vaatii jo slip-yoke kitin tai jakolaatikon laskun (joka on mielestäni typerää). Slipissä jakolaatikon akseli lyhenee ja kardaani vastaavasti pitenee. Maltillisen korotuksen voi tehdä 2" jousilla + 1" korinkorotuksella. Silloin vanha takavetari toimii vielä.

Mitä haluat autoltasi?
Minkä tasoisen pelin haluat?
Kilvissä varmaan aiot pitää?

Kerro jos tiedät, niin on helpompi neuvoa.

Osia: www.4wd.com

Just do it!

Edited by - jappe on 20/04/2007 21:03:59
Vastaa lainaten