Näytä yksittäinen viesti
Vanha 20.04.2007, 10:31
paikkatakki paikkatakki ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 23.10.06
Sijainti: Oulun seutu
Perusasetus

Jaa, enpä muista aivan älyttömän ruosteisia E39-korisia viitosia nähneeni. Tuosta uudemmasta korimallista (E39 v.96-&gt ei mulla henkilökohtaisesti ole juurikaan kokemuksia muutamaa koeajoa enempää, mutta vanhempikorisia (E34) mulla on ollu jo seitsemän vuoden ajan.

En tiiä millanen köllykkä tuo nerdo oikein on, mutta mulla on pituutta 181cm ja painoa oli parhaimmillaan yli 120 kilon, enkä kyllä mitenkään tuota E34:sta voi ahtaaksi haukkua. Sen sijaan A4 farmarissa (onko se sitten se avant?) kun minä säädin kuljettajan penkin kohdilleen, niin takana ei aikuinen voinut matkustaa mukavasti. Ja kaveri sentään on mua melkein päätä lyhempi ja paksuutta vain hieman enemmän kuin kukkakepillä. A6:nen kai on se jota pitäisi verrata 5-sarjaan.

-93 525tds touringilla on tullu rullailtua yli 100tkm, kaikista tankkauksista on kirjanpito, ja keskikulutus tuolla matkalla on alle 7,1 l/100km. Siinä on mukana sitten aivan kaikki kaupunkipyöritykset ja trailerin vedotkin. Matka-ajossa pääsee tietty alle seiskan.

Ei tuo 525 tds mikään tykki ole (143hv), vastaa suoritusarvoiltaan kutakuinkin 520i:tä, td on vielä laiskempi (115hv), joten en ihmettele kommentteja.

Tuskinpa tämä kommentti auton valinnassa yhtään kumminkaan auttaa, suuntaan taikka toiseen.

Vastaa lainaten