Viestiketju: 2L-T Kannen tunnistus
Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 18.04.2007, 20:37
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.116
Perusasetus

Tuttu Juttu. 2L:n kannesta puuttuu pakosarjan puolelta muutama pultin reikä, eli 2L-Takosarja ei käy suoraan 2L:n kanteen.
Hiasen 2L kannen pakosarjan tasossa on valuaihiot valmiina turbon vaatimalle pakosarjalle,eli siihen joutuu poraamaan ja kierteyttämään reijät pulteille.
Pikku ero on myös seetirenkaiden välissä olevassa "kannaksessa".
Kannakseen jyrsitty syvennys on 2L-T:n kannessa hiukan syvempi,kestää kuulemma paremmin kuumuutta,mut ei vaikuta mopon kulkevuuteen.
Muuta eroa ei löydetty ku pöydällä vierekkäin niitä vertailtiin.

-Eli 2L-T:n kansi käy suoraan 2L moottoriin. 2L-T:n kanteen käy myös vaparin pakosarja.
-Ja 2L:n kansi käy muuten 2L-T moottoriin,paitsi et joutuu poraamaan ne pakosarjan pultinreijät,muistaakseen neljä kappaletta.

Sit vielä,ettei kävis liian helpoksi 2L-T:n kansia on kahta eri mallia.
Toisessa on ventiilin säädöt säätöruuveilla ja toisessa säätölevyillä.
Malli vaihtuu -89 vuoden aikana ruuveista levyiksi ja sit -90 luvun puolella tulikii jo 2L-T2.


Vastaa lainaten