Lainaus:
quote:
Teille sanon jeesustelijoille seuraavaa julistan että.
Vaikka se lupamaksu tuntuu niin mahdottomalta ymmärtää niin totuus on se, että ME jotka sen aina olemme maksaneet saamme maksaa myös Teidän Ressukoiden puolesta. Lupamaksun yksikön suuruuden määrää maksajien määrä sillä maksusta saatavan summan on oltava lähes vakio. Toinen vaihtoehto on pistää televisiotoiminnan kulut suoraan veroihin, onpahan tasa-arvoista. Tai no, mihin veroon? Ehkä sittenkin lupamakussa on perää? Miten ne mainosmiljoonat? Nii,i. Mainostuloja saavat kaupalliset TV-kanavat, jotka myöskin maksavat osansa "TV-luvasta" jolla tuotetaan osa, "ilmaisesta" tarjonnasta, ovat mukana hommassa. Ai, niin. Myös kriisiajan viestinnän hoitaminen kuuluu jollekin muulle kuin maikkarille.
Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkää.
Lupamaksusta valittavat, HEP!, ken ei katso telkkaria nyt eikä kriisin uhatessa.. Sekä pitävät tarpeettomana valtiollisia tiedotuskanavia
Ja sitten vielä Luuserit jotka valittavat netissä, ei HELVETTI!!!
--Teknik, sano ryssä kun saranan näki.--
Kuvia matkan varrelta
|
Taidat olla samoilla linjoilla kuin vihreiden ex. kansanedustaja
Könkkölä. Sekin paasas isolla äänellä tuulivoiman ja autottoman
kansakunnan puolesta. Itse se ajeli ympäri Helsinkiä vanhalla Chevy
Vanilla, mistä oli kaikki saasteheebelit, kattia myöten poistettu.
Itse olen kylläkin TV lupamaksun maksanut, mutta kyllähän sillä
rahastuksella, rahoitetaan ihan muuta kuin "kriisiajan" tv lähetyksiä.
Esim. suurin osa noista lupamaksuista menee jo ennestään rahapulasta
tietämättömien taskuun.
Itse asiassa, jos nyt joku sota syttyy, niin eiköhän valtiolla ole
varaa, niitä kriisilähetyksiä lähettää. Ja jos ei ole, niin suosittelisin joukkopakoa, johonkin vakavaraisempaan valtioon.
Nostetaan nyt samalla autoveroa, polttoaineveroa ja tuloveroakin, ettei vaan pääsis telkut pimenemään, rahanpuutteeseen. : ))