Pajerossa on eniten oikeita kytkettäviä lukkoja ja niiden lisäksi luistonesto. Kytkettävä neliveto alennusvaihteella löytyy myös.
Kestävyyskään ei tule olemaan ongelma, se on japanilaista laatua, eikä ole enään niitä "lastentauteja" mitä 80-luvun pajeroissa vielä oli.
Onhan se nyt toyotassakin silti alennusvaihteet, nopea neliveto on vaan tojossa jatkuva. Pajerossa nelivetoa voi käyttää myös maantiellä niin että keskilukko on auki, jolloin se vastaa tojon "jatkuvaa" nelivetoa.
En kyllä osaa sanoa onko sillä mitään merkitystä maastoajon kannalta että miten neliveto kytketään, se kumminkin löytyy kaikista

? Patrol ja defender eivät olleet listalla vaihtoehtoina, niissä ei myöskään ole kuin keskilukko ja luistonesto vakiona, joustovaroilta kyllä ovat hyviä.
Pajero ois siis aika hyvä valinta.
Note! This message was posted anonymously!