Elikkäs meikäläisen 450t<</km ajettusta koneesta tais mennä kk laakeri.
Ajelin motarilla 3500rpm/h 5 min.(testailin nostaisko kone lämpöjä, oli vähän ongelmaa tossa edellis viikolla vesipumpun vaihdon jälkeen)
No ei noussu lämmöt, motarilta ramppiin ja sammu.
startti käy huonosti ja yskii voima savua, sammuilee vähän käsikaasua ja konehuoneen puolelle aika saatanallinen kolina. (en sitä hytistä erottanu, melkeen kuuro kun olen!)
Pelit seis ja hinaukseen! (Heelvetin iso kiitos varusteen mustaparralle siitä)
Noh nyt ihmettelen jos sinne vaihtas tommosen 2h motin kun semmonen tossa metsä vehkeessä on kiinni. Mitäs semmonen homma vaatis?
Sitte olis aikaa kunnostaa oma pata, ei houkuta noi 500+ ajetut 1000e hintaset koneet, jotka kuulostaa hyviltä ja porsii seuraavassa ylppä vaihdossa.
Saako muuten alakautta kampiakselin ulos, näkis heti mikä siinä on.
Autossa vaihdeltu 7500km välein öljyt viimeset 4v nyt oli puolsynteettiset ekaa kertaa, voiko perkele niistä johtua!
Noin500km sitte vaihdettu.
------------------------
#####¤%&%¤¤##
vitulla päähän
HJ61 88 BJ40 80 HJ60 85
Edited by - sperman on 09/10/2007 19:17:58