Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 10.04.2007, 10:57
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.737
Perusasetus

Mä oon itte ajatellu ton homman sillä tavalla, että otetaan koneen vääntömomentti(paljos patrolli vääntää?) ja kerrotaan se ykkösen välityksellä(paljos se on patrollissa). Eli esim. 200Nm x 4,00 = 800 Nm toiselle lootalle. Olikohan FL-6 Volvon padassa 800 Nm vääntöä? Laittaisitko henkilövolvon askin sellasen myllyn taakse 1800 kg painoisessa autossa?

Seuraava kysymys kuuluu: Paljonko on vääntöä vetarille?
Normaalisti: 200Nm x 4,00(ykkönen) x 2,00(jakis) x 4,11(perä) = 6576 Nm
Lisälaatikolla: 200Nm x 4,00(ykkönen) x 4,00(lisälaatikon ykkönen) x 2,00(jakis) x 4,11(perä) = 26304 Nm

Luvut on lukuja, laittakaa oikeat numerot paikoilleen. Käytäntö on osoittanut, että jos pitoa piisaa, vetaria vituttaa.


www.alanmiehet.com #1
Vastaa lainaten