Viestiketju: Rangen vääntö?
Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 10.04.2007, 10:43
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Omassa on jännä ominaisuus, että osakaasulla toimii kivasti, sit tyhjää, täysikaasu=meneejotenkuten kun kierroksia ja kickdown menee oikein mukavasti 100kmh. talvella vielä 140 kevyesti.. ja turbiinilukolla turha edes yrittää kiihdyttää nelosella mellkein sama ongelma tahi ei tarvitse olla kiire kädet on kyynärpäitä myöten ristissä että suodatin olis tukossa

Haiskahtaa kyllä polttoaineensaannilta (röpötys, tosin tätä sen pitäis tehdä sitten pienemmilläkin vaihteilla samoilla kierrosluvuilla) JA automaatilta. Kannattaa vaihtaa se suodatin JA mitata ne paineet jo ihan varoiksi. Mie laittelin tohon edelliseen vehkeeseen kiinteesti mittarin paineille - oli hyvä seurata ajaessa ja sai eliminoitua bensansaantiongelman paineiden osalta. Noihin 3.5:iin kannattaa kyllä melkein vaihtaa nokkakin varoiksi. 3.5 kaasarikin on kunnossa ollesaan yllättävän virkeä peli.

Tuohon kuvaukseen verrattuna tämä 3.9 on kyllä eri maailmasta. Entinen 3.5EFI:ni manuaalina oli kyllä äkäsempi lähtemään kuin tämä 3.9 automaatti - tomaatti syö kyllä niitä tiehen siirtyviä hepoja PALJON. Paitsi jos käyttää pedaalia ja/tai pakkovaihteita oikein kunnolla - sit mennään... noh - köh... riittävästi. (Voimaahan ei ikinä kuitenkaan ole tarpeeksi).

-TimoV

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990

Vastaa lainaten