Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 07.04.2007, 13:09
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.099
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Laitas jotaa linkkiä tosta sun uudesta hankinnasta, löytyykö tekniikka jostain?

Mulla oli kanssa 17" mielessä jonkin aikaa, mutta lisääntynyt paino 5-15kg/nurkka ja sitten vähän aikaa lueskeltuani jenkkifoorumeita totesin ettei tuolla vannekoolla ole vaikutusta parempaan tasapainotukseen niin palasin takasin ettimään 15" yhdistelmää. Joka muuten onnistu tosi hyvin tällä kertaa

------------

Hiluxiin 33"
Ei nyt oo linkkiä mihinkään antaa, mutta tekniikkahan on tuossa 1KZ-TE -moottori, jatkuva neliveto, lukittava keski-/takaperä, kierrejousitus (edessä erillisjousitus/päällekkäiset tukivarret), hammastanko-ohjaus jne. Tuo avattaren auto samannäköinen, mutta eri rengastuksella ja ei siis mun.

Siks otin 17" vanteilla kumit, kun 15" ei sovi/ottaa satulaan kiinni ja 16" vanteella 33" tuumamerkinnällä kumeja ei käytännössä ole. 285/75R16 ja 305/70R16 on 5 mm liian korkeita, mitkä käytännössä on saman korkuisia tuon 33" kumin kanssa. Tuskinpa nuo aluvanteilla paljoa painavemmatkaan on.

Hyvä tietää että saa todnäk hyvin painoihin. Itteeni hermostuttais kans vatkaaminen maantienopeuksissa.

_______________________________________________
Toyota Land Cruiser KJ90
Vastaa lainaten