Lainaus:
quote:
Laitas jotaa linkkiä tosta sun uudesta hankinnasta, löytyykö tekniikka jostain?
Mulla oli kanssa 17" mielessä jonkin aikaa, mutta lisääntynyt paino 5-15kg/nurkka ja sitten vähän aikaa lueskeltuani jenkkifoorumeita totesin ettei tuolla vannekoolla ole vaikutusta parempaan tasapainotukseen niin palasin takasin ettimään 15" yhdistelmää. Joka muuten onnistu tosi hyvin tällä kertaa 
------------

Hiluxiin 33"
|
Ei nyt oo linkkiä mihinkään antaa, mutta tekniikkahan on tuossa 1KZ-TE -moottori, jatkuva neliveto, lukittava keski-/takaperä, kierrejousitus (edessä erillisjousitus/päällekkäiset tukivarret), hammastanko-ohjaus jne. Tuo avattaren auto samannäköinen, mutta eri rengastuksella ja ei siis mun.
Siks otin 17" vanteilla kumit, kun 15" ei sovi/ottaa satulaan kiinni ja 16" vanteella 33" tuumamerkinnällä kumeja ei käytännössä ole. 285/75R16 ja 305/70R16 on 5 mm liian korkeita, mitkä käytännössä on saman korkuisia tuon 33" kumin kanssa. Tuskinpa nuo aluvanteilla paljoa painavemmatkaan on.
Hyvä tietää että saa todnäk hyvin painoihin. Itteeni hermostuttais kans vatkaaminen maantienopeuksissa.
_______________________________________________
Toyota Land Cruiser KJ90