Viestiketju: Jeepin akselihommia
Näytä yksittäinen viesti
  #163  
Vanha 06.04.2007, 01:59
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Juu ei todelleakaan kemppiä eteen. Taakse se vielä voi natsata, jotenkuten jopa katukäytössä, mutta edessä olisi ihan fiksua olla joko kitkalukko tai automattilukko (joka siis ei lukitse silloin kun kardaanilta ei tule vetoa etuakselille).

Kun halvalla haluat päästä, niin eteen sitten powertraxin lock-right/ aussie locker/ vastaava "lunchbox- locker" (joka siis survotaan tasauspyörästön pikkurattaiden tilalle) ja takana pidät kitkalukon. Nuo lunchbox- lockerit eivät ole ihan niin kestäviä kuin esim. Detroit locker, mutta eipähän tarvitse myöskään rakentaa akselia/ akseleita uusiksi -> helpompaa ja halvempaa.


Mutta jos järkevästä puhutaan, niin itse ottaisin taakse joko Detroit lockerin tai sitten kytkettävän lukon, ja eteen ehdottomasti kytkettävän lukon. Ja jos/ kun renkaita on tarkoitus vaihtaa isommiksi, niin sitten välitykset sen mukaan tiuhemmaksi.. tämä vaihtoehto tosin ei sitten ole järin halpa.



..nuo powertraxit yms. vastaavat kustantavat ~400e, joten ei sen pitäisi hinnasta olla kiinni.

Kyllä mall crawlerillakin pääsee.

Edited by - Timo_L on 06/04/2007 03:00:22
Vastaa lainaten