Lainaus:
quote:
Ainakin Maxiksen Mudzilla on ihan perseestä maantiellä. En oikeen ymmärrä näitä Maxiksen ihannoijia, et onko ollenkaan kokemusta noista kaukoidän kierorungoista? Omat Mudzillat ravistaa niin perkeleesti maantiellä ja tää Hesan rengaskauppias vain levitteli käsiään et ei voi mitään, on tolerannssien sisällä.
Kuinka suuri tuo renkaan selkäheitto saa oikeen olla että menee yli toleranssin? Siis onko noihin olemassa jotkut toleranssi mitat? Nyt noissa selkä (renkaan pintakuvio) heittää varmaan lähemmäs sentin ja ei meinaa tekarit pysyy suussa.
Muuten ihan kiva tuo selkäheitto kun ei vauhti vaikuta juurikaan ravistukseen, vaan ravistaa joka nopeudessa. Täytyy vissiin alkaa ruuvaan vasta metässä nuot alle, siellä ne kyllä toimii ihan mallikkaasti.
|
Tuttu juttu. Itellä onnistu 3nella sarjalla, nyt saa ajaa motarilla niin paljo kun vehe vaan kulkee.
BFG AT/MT on varma valinta jos haluaa kokeilla hampaiden kiinnityksiä, Bridgestone MT on jo hyvin lähellä totuutta, mutta pankin räjäytti vasta Coopperin uusin STT jotka sain pari-kolme viikkoa sitte alle, ei ihan 100% tämäkään mutta saa oikein ettimällä ettiä että löytää sen olemattoman ratin heilunnan tietyllä nopeudella

Noita kaikkia on tullut kokeiltua koossa 33x12,5-15.
Coopperia kerkesin vähän kokeilemaan lumellakin ja ensi tuntuma oli aika hyvä, pito tiellä on BFG ATn luokkaa. Mutiaiseksi tosi hyvä. Edelliset Bridgen mutiaiset oli melkoset kusiluistimet lumella.
Tossa viimmisin viritys:
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=37252
------------
Hiluxiin 33"