Viestiketju: Minne menet, Elisa?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.04.2007, 22:35
Laskos Laskos ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 25.09.01
Sijainti: Tampere, Vehmainen, Finland.
Perusasetus

Huoh, viimeisimmät käänteet tarinaan tässä.

Sain firman ADSL-liittymän helmikuun alusta, 2Mb/512kb. Firma teki sopparin tammikuussa ja se luvattiin hoitaa voimaan heti helmikuun alusta.

Mulle kolahti lasku jossa oli laskutettuna sekä tammikuu että helmikuu. Soitto Elisalle josta sanottiin että liittymä on tosiaan jo yrityksen nimissä mutta mun pitää maksaa vielä helmikuu. Nopeutta ei myöskään ollut nostettu vielä sovitulle tasolle vaan se oli edelleen vanha.

Maaliskuu alkoi ja nopeus pysyi samana. Soitin Elisan asiakaspalveluun selvittääkseni kenen nimissä liittymä nyt todellisuudessa oli ja mikä sen tilanne on. Vastaukseksi sain että liittymä on firman nimissä ja sopimuksessa lukee 2Mb/512kb. Koska nopeus ei tätä ollut asiakaspalvelu yhdisti puheluni tekniselle puolelle. Tekninen puoli sanoi, että he eivät näe sopimustilannetta joten he yhdistävät asiakaspalveluun asian selvittämiseksi. Tässä vaiheessa sanoin ystävällisesti että "SEIS!".

Hetken kerrottuani tekninen tuki tarkisti yhteyden sekä nopeuden. Nopeus todellakin oli edelleen vanha ja koska ystävällinen tekninen tuki uskoi minun jo selvittäneen asiaa asiakaspalvelun kanssa, laitettiin korjauspyyntö liikenteeseen.

Tästä on nyt kulunut 2 viikkoa eikä nopeus ole vieläkään noussut. Turha kai mainitakaan, että luonnollisesti liittymässä on ollut koko viikonlopun kestänyt yhteyskatkos tänä aikana...

Alkaa mennä hermo, taas.

Ja kun edelleenkään minnekään ei voi laittaa kitinöitä kun sitä mahdollisuutta ei Elisan sivuilla ole ja asiakaspalvelu kehottaa näin netissä tekemään. Juu, on siellä "palautelomake", mutta se ei todellakaan sovi tähän tarkoitukseen.

Perkele.

Laskos

- Haluan olla Esa -
Vastaa lainaten