Näytä yksittäinen viesti
  #20  
Vanha 01.04.2007, 20:37
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lämmitetään vanhaa topikkia pikkasen.
Itselläni on pari sataa metriä Teufelbergin päänvientinarua, tosin käytettyä. Testasivat sitä töissä nosturilla ja lukemaa tuli muistaakseni jotain 1600 kiloa ennenkuin paukahti poikki. Mutta venyi ennen sitä melkoisesti! Kysymys oli tosiaan käytetystä narusta.
Olikos tätä päänvientinarua kukaan kokeillut vinssissä?
Mitäs tapahtuu noiden venymien kanssa? Lentääkö auto puuhun kuin ritsasta konsanaan, kun irtoaa pinteestä?

LR SIII 109 -76
LR SIIA 88 -66
Vähällä kummalla en oo lähellä ku venyvällä vinssiköydellä vinssataan. Yhet heput kokeili moisia joskus ku saivat idean, että mekaanisessa se auttaa pidempään renkailla avitettaessa. Sellasta jotain meleko lujaa mutta sinkuvaa narua. Sillä sitten mua vinssas yks auto muuan kerran. Kerran taas ku naru oli mun autossa pylpyrällä kiinni ja koukku irtos vissiautosta. Koukku meni aivan tarpeeksi lujaa puolen metrin päästä polvesta ku istuin poikittain kuskin ovesta ulkona ja tiirailin taakse ku mua taakse päin kerran nääs vedettiin. Vihelsi siihen malliin ohi lentäessään, että jos olis kohdalle sattunu, ei tarvis tässä kirjotella. Ei ikinä enää sinkuvia naruja!

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten