Näytä yksittäinen viesti
Vanha 30.03.2007, 21:09
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Perusasetus

Katsastus meni vähän pieleen kun tuli kuukausi ensimmäisestä yrityksestä täyteen ja alustasarja ei ehtinýt tulla ajoissa, jotta olisi saanut viat korjattua uusintanäyttöä varten. Nyt tarvitsee aloittaa rekisteröintikatsastus alusta. Puskureita varten tuli hommattua noin 1000kg paksuseinäistä käytettyä putkea. Suuri määrä johtuu sittä että metallityöt ei ole ihan hanskassa, joten luultavasti joutuu vähän harjoittelemaan. Eteen ja taakse olis tarkoitus vääntää 50mm putkesta jonkinlaiset suojat, tai itse asiassa ne on jo aloitettu mutta kuvia tulee joskus myöhemmin.

Alustasarja saapui Saksasta ja myyjäliikkeestä ei ole kuin positiivista sanomista. http://www.4x4garage.de toimitti osat juuri niin kuin pitikin ja yhteydenpito sähköpostitse englanniksi toimi loistavasti. Osat tuli Suomeen lähes pyydettyyn osoitteeseen kuudessa päivässä. Rahdin hoitanut jakeluauton kuljettaja vain oli ilmeisesti lukutaidoton ja onnistui toimittamaan osat väärälle tielle ja jopa väärän numeroisen talon pihalle. Kylä sentään sattui olemaan oikea Hieman tuuriakin oli mukana kun palikat löytyi isäukon pihasta ja ne löysi siten jopa oikean osoitteenkin. Schenker joka oli rahtikirjaan merkitty tavaran toimittaja ei luonnollisestikaan ottanut mitään vastuuta tapahtuneesta, vaan käänsivät vastuun alihankkijallleen Kiitolinjalle. Lappeenrannan kiitolinjalle taas täytyy antaa positiivista palautetta asian selvittämisestä ja todella asiallisesta palvelusta, vaikka eivät asialle mitään mahtaneetkaan. Tämän selkkauksen tiimoilta olen kuitenkin kaikista tyytyväisin Valkealassa toimivan kuljetus Laasosen omistajaan, joka osasi hoitaa antamani reklamaation ammattimaisesti ilman minkäänlaisia selittelyjä. Kuski oli tehnyt virheen ja purkanut tavaran väärään pihaan sekä lisäksi itse allekirjoittanut tavaran vastaanotetuksi. Laasonen kuunteli mitä on tapahtunut, pahoitteli mokaa ja toimitti hyvitykseksi konjakkipullon. Toi pullohan ei ole arvoltaan mitään maksamaani rahdin toimitukseen kotiovelle verrattuna, mutta eleenä se korvaa moninkertaisesti kokemani vitutuksen siitä että pitää itse kuljetella tavaroita jonka rahdista on maksanut. Luulin aina että maailman tyhmin ihmisrotu on automyyjä, mutta nyt on vahvistunut että se on kuitenkin jakeluautonkuljettaja. Joka tapauksessa Kiitolinja/kuljetus Laasonen saa multa täydet pisteet asioiden hoitamisesta ja tulen käyttämään heidän palveluita jatkossakin.

Huomenna, kunhan konjakin huuruista selviän, laitetaan alustasarja paikalleen.

Sorry kirjotusvirheet, promilleja taas enemmän ku yksi.

Vastaa lainaten