Ei sitä jakajaa tarvii ottaa irti, kunhan tökkii ne tulpanjohdot oikeille paikoille.
Yleensä jos laittaa osat paikoilleen samaan paikkaan ja samaan asentoon kuin ne oli irroitettaessa, ne ei osu kohdalleen kuitenkaan. Enkä luottais mihinkään virranjakajassa olevaan asteikkoon tai virranjakajan kannen merkintöihin.
Peukku sinne tulpanreikään, siten oikea yläkuolo esille ja kipinä suunnilleen siihen. Sit toi ideanikkarin mainitsema tarkastus että jakaja pyörii siihen suuntaan kuin pitikin. Kärkikulmamittarilla kärjet kohdalleen ja ajoituslampulla kipinä kohdalleen (tai hehkulampulla ja rakotulkilla) Sit jos vielä tuntuu että vika on sytkäpuolella, ni vaihtelee tulpanjohtoja keskenään jos vaikka niistä olis joku rikki.
Ja sit vaihtaa sen kaasarin, ne on henkimaailman juttuja jotka ei huoltamalla parane
-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet
Edited by - baxxter on 19/03/2007 10:52:24