Viestiketju: Kissalan poikia
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 16.03.2007, 09:10
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
se on ammattivalittaja http://www.viheraho.com/
OT: Ammattivalittajista.
En pidä itseäni ammattivalittaja, mutta...
Tapahtui noin 1kk. sitten Los Angelesissa.
Ostin Del Amo Fashion Centerin Macy's:tä urheiluvermeitä. Paitaa, verkkaria jne.
Ostettuani kamat kävelin kaupasta ulos kassi kädessäni sen enempää ihmettelemättä,
pakkasin kassin tyytyväisenä matkalaukkuun. Suomeen palattuani purin kassin ja huomasin että olivat unohtaneet hälytys sensorin verkka housujen lahkeeseen.
Seuraavalla työ reissulla palasin kyseiseen liikkeeseen ja ilmoitin haluni tavata henkilön joka on vastuussa myyjien tekemistä virheistä. Ensin tapasin myyjien johtajan jonka kanssa selvitin asiaa. Kerroin että olen lentänyt Suomesta vartavasten selvittämään asiaa. Pyysin poistamaan sensorin ja korvaan kärsimäni menetyksen. Myyjien johtaja lupasi minulle 10% extra alennuksen, verrareiden hinnasta joka olisi ollut 3,5$. Tähän totesin että haluan tavata tavaratalon johtajan, jonka myös tapasin.
Ilmoitin hänelle että olen lentänyt Helsingistä Losiin 18 tuntia ja lippuni on maksanut 1300€. lisäksi myös sen että heidän varashälytinjärjestelmä on hyödytön, koska olin kävellyt kaupasta ulos ja sisään sensorin kanssa ovitunnistimien huomaamatta. Hetken asiaa selvitelyämme hän
kysyi kuinka he voivat korvata virheen jonka he ovat tehneet. Tähän totesin että vähintä mitä he voivat tehdä on se että he kirjoittavat minulle 300$ lahjakortin kyseisen ketjun liikkeisiin.
Tämän tavaratalon johtaja kirjoitti samantien mitään kysymättä.
Toivottavasti tyttö joka myi vermeet mulle ei saanut seuraavana päivänä kenkää.
Tarinan opetus: Älä tee virheitä.

Edited by - H_Nietu on 16/03/2007 09:14:21

Edited by - H_Nietu on 16/03/2007 09:16:31
Vastaa lainaten