Noita saa parhaiten Alankomaista(BE/NL). Hinnat alkaen HZJ/PZJ 3000euroa---. Itse kyselin välittäjän kautta ja kertoi, että mikäli etsii luotettava ja kilometritpaikkansa pitävää autoa joutuu pulittamaan 8-9000euroa(välittäjän kertomaa, jokainen päätelköön itse totuuden). Itse uskon henkilökohtaisesti, että tollaisia autoja "kohtuukilometreillä"(n.300tkm) saa johonkin 5000euroon,+-1000euroa. Olen ilmeisesti keväämmällä lähdössä turistiksi Hollantiin ja samalla meinasin katsella mikä totuus on.
Lisäksi tulisi huomioida, että jos ajettu paljon meren rannoilla ym. suola voinut tehdä saman kuin kotimaan autoissamme! Tossa oli muutama viikko takaperin nettiautossa HZJ73(tuontiauto) vm. taisi olla -91/noin 260tkm käteishinta olisi ollut 6900euroa, meni heti kaupaksi! Joten kyllä "reilullamikalla" katetta on!
Tosin epäilen kyllä henkilökohtaisesti että tervajoella ei netti toimi koska tuntuu että kaikki myytävät "hyvinhinnoitellut" autot on sieltä päin! Vai onko niin että "pohooojalaaaset ei nettiii käytä" ne vaan ostaa kun naapuriin tuli parempi auto kuin meirän. Muutoin kylläkin hauskaa sakkia puukkoineen... ;D
Note! This message was posted anonymously!
|