Näytä yksittäinen viesti
  #19  
Vanha 12.03.2007, 21:52
Shuttle:n Avatar
Shuttle Shuttle ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.03.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 1.086
Perusasetus

Flektin kardaani ei aiheuttanut vinkunaa vaan luistava laturin hihna. Laitettiin kokeeksi tilalle 11,9mm leveä (jos muistan oikein) hihna.
Meni ainakin niin tiukille sovitus ettei enää luista

Tänään käytin auton puntarilla konttuurilla.
Oli katsureilla ihmettelemistä autossa muutenkin, ja vihdoin saatiin punnitus suoritettua.
Tulokset:
Etuakseli: 675kg+625kg = 1300kg
Taka-akseli: 495kg+485kg = 980kg
Eli summa summarum tällä haavaa 2280kg omamassa.
Tuosta jääpi 1320kg kantavuutta pumpulle, tyhjälle säiliölle ym kilkkeille.
Uskoisin että n. 100kg menee pumpulle, 50kg säiliölle ja n. 100kg verhoiluun, työvaloihin ym kilkkeisiin. Täytyy vissiin hankkia joku kohtuullisen tarkka vaaka jolla punnitsee kaikki kiinnitystarpeetkin

Ajoaika loppuikin sitten tänään, joten seuraavana lienee pihassa puuhastelua. Työvalojen ohjauslaatikon piirilevykin on valmiina ja toimii, muutaman liittimen vaatii niin pääseekin itse katkaisijoitten pariin.
Muutoin on seuraava homma säiliön kiinnitys. Sitten täytyisi pohtia alumiiniprofiilin hankkimista jotta voisi viimeistellä vaneroinnit.
Ja penkkejäkin pitäisi miettiä.

Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.
FC paloautoprojekti
Vastaa lainaten