Näytä yksittäinen viesti
  #15  
Vanha 12.03.2007, 14:03
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

No vihdoinkin pääs omaa berttaa kierteyttämään etupäästä. Velipojan kanssa jokunen ilta jo taisteltu. Vähän on ongelmia kun haperkuoriainen on syönyt runkoa ja se oli toiselta puolelta noin 90% poikki ja toinenkin puoli jo aluillaan.

Melkosta sovittelua on ollut että sais osat mahtumaan järkevästi. Labsin varret ja aika edessä oleva akseli aiheuttaa pientä särää.

Tehostin on pyritty pitämään maskin takana joten sitä en viitsisi viedä eteenpäin.

Akselia taas ei viitsisi viedä taakseppäin koska silloin raidetanko siirtyy kokoajan lähemmäs runkoa. Nyt tässä korkeudessa raidetanko on noin 12cm rungosta.

Ohjaustehostimen varsi on vain 8cm rungosta. Maksimikäännössä kierrejousi on ihan milleistä kiinni ettei ota mihinkään kiinni. Niin tiukka paketti tulee että hirvittää. Enkä halusi että tulis hirvee kolisija ajaa jos jousi kokoajan paukuttaa johonkin kiinni.

Täytyy tuohon tehdä panhardia ja joustatella keulaa että näkee joutuuko sittenkin jotakin vielä muuttamaan. Pienempi halkaisijaltaan oleva jousi tietty auttaisi mutta mistä maastoautosta sellanen löytyy (nykynen jousi rangesta)?

Paljonko muilla on ollut sisäänjoustoa? Entä kuinka noi kierrejouset elää joustoissa kun panhardi vetelee akselia sivusuunnassa pikkasen? Kaikki käytännön kautta havaitut ongelmat ja niihin mahdolliset korjausehdotukset ovat tervetulleita.

Ei passaa vielä vetää osia kovinkaan kiinni jos joutuukin tekemään mittavia muutoksia...

Yleisnäkymää. Tehostin viety about niin eteen kuin mahdollista että se vielä jää maskin taakse.


Tilaa tässä korkeudessa noin 8cm...


Ahdasta on. Kuva pikkasen valehtelee, oikeesti tilaa on jopa 2-3mm ympärillä.


Vastaa lainaten