Lainaus:
quote:
tarkoitat varmaan HDJ-80?
Jos kaikki toimii OK niin eihän siinä sitten tarkistelemista ole?
Mutta kuitenkin kannattaa tsekata lukkojen toiminta jos sellaiset autoon on valittu tehtaalta lähtiessä.
Jakohihna on vaihdettu milloin?
Varaosiahan löytyy kyllä mutta hintaa saattaa joillain osilla olla
Hinta keskimäärin päälle 10 000 euroa, vahvat akselit ja lukot, oiva pyöräntuenta sekä vahva moottori tukisi minun ostopäätöstäni, eikä se ole pöllömmän näköinenkään.
Ja kyllä, on mahdollista korottaa ja ruuvata isompia renkaita alle.
"Suck my dick"
-Ron Jeremy
Montenegros#10
|
Auto on juuri huollettu ja korjattu paikallisessa raskaskonehuollossa
http://www.ytj.fi/Yrity2.asp?yavain=...ABAC5C759F72FD
katsastettu viime maanantaina, vaihdettu jakopäänhihna, jarrut korjattu. Lukkoja en oo testannu mutta kuulemma toimii. Testaan huomenna. Hinta pyyntö on tod.näk. 10-15.000€.
Äkkisiltään kuulostaa kovalta maksaa tuommoinen summa 17 vuotta wanhasta autosta joka on orkkiskuntoinen.... Eniten mietityttää nuo kilometrit ja mitään suurempia tuohon ei ole tehty, eli kaikki kovat (kalliit) huollot ovat edessä päin. Jatkuva neliveto on tällä hetkellä huonoin puoli...
Tuon korjausliikkeen mukaan (joka ei omista autoa), tämä kyseinen Toyota olisi hyvä kuntoinen, hinnasta eivät kommentoineet.
Onko tällä 'kerholla' paljon saman korin mallin landcruideria ja mitä mieltä olette tästä autosta? ultimate offipeliä en rakenna, sitä varten ovat patrolit
-Nissan Patrol 3.3 Turbo Diesel 4x4 '87 ja '89. Aina pitää olla väh. 2 Patrolia-
Edited by - VonLeka on 09/03/2007 21:12:19