Jos tavaratila täytyy saada lukittua, niin siinä tapauksessa kysymykseen voisi tulla ehkä joku 2paikkaiseksi pakettiautoksi rekisteröity maasturi..Näissä vaan tahtoo uudemmat olla ehkä liiankin arvokkaita.
Edullisia maastureita aluksi mainittujen lisäksi vm.2001 asti valmistettu Cherokee..Semmoisen saa pakuksi (2 Hlö) helposti ja on sitten tavaratilaa.
Mutta jos se riittää että tavarat on suojassa kuomun alla niin kyllä laittaisin pick-upin lavakatteella varustettuna. Hintakin olisi huomattavasti edullisempi ja pääsisi siten vähän ajettuun jos ei uuteen käsiksi.
Omien kokemuksien perusteella myös neliveto umpipaketit esim.transporter kulkevat ihan kohtuu hyvin myös esim. syvemmässä hangessa ja ovat polttoaine taloudellisempia kuin oikeat maasturit kun ajetaan hyviä teitä.
Ja ylensäkin tuommoisella vakio alustaisella pakulla/maasturilla/pikkarilla pärjää ihan hyvin normaaleissa metsä autotie olosuhteissa kun vain "kattoo" mihin autonsa työntää..ja hankaleemmistakin paikoista pääsee eteenpäin kun oppii ajelemaan..
toivottavasti tästä ois ees vähän apua..
|