Hommaat sellaisen perässä käveltävän puutarhamöyrijän, ei luulis olevan kalliita vähän vanhemmat pelit. Saa äijä vähän liikunta, vaikka kone tekeekin työt. Jos oikein remuaa tommosen kanssa niin hiki kyllä nousee pintaan.
Kesällä sitten ne möyhentäjät pyörien tilalle niin frouva saa avattua kasvinmaan, ja kasvatettua isännälle salaattia.
On varmoja pelejä, eikä tarvii paljoa huolehtia. Itellä kokemusta Mitsun laitteesta vuodelta yks ja kaks, sekä nyt jo 30v lähipiirissä pyörineestä Hondan laitteesta joka ei oikeasti ole paljoa muuta huoltoa nähnyt kuin bensan lisäystä. Aina vaan toimii kun öljyä on koneessa ja syksyllä tyhjää kohokammiosta pahimmat liat pois.
Näitähä on vaikka minkä näköisiä.
http://www.markkulehtola.net/wb/media/pics/IMG_1772.jpg
Life sucks, then you die...
----------------------------------
Olen tuosta AVRON ehdotuksesta samaa mieltä. Varmasti sieltä halvimmasta päästä ja jos ei halua kävellä sen laitteen perässä niin ainakion Hondaan on saatavissa peräkärry (tai tekee itse) jossa voi sitten istuskella kun ajelee. En ole nettiä selaillut joten en osaa sanoa onko tällähetkellä noita myynnissä kaikkine laitteineen, mutta nettihommathan sinulta sujuvat niin eiköhän sieltä ostettavaa löytyne kuten Avrokin tuolla mainitsi!
Muuten olen sitä mieltä, että johan ne lumet sulaa ja ennemmin tarttet sitä ruohonleikkuria. Lupasivat jo ainakin tänne etelään +8 astetta viikonvaihteeksi ja ensiviikollekin uhkaavat lämpimiä säitä :-)))
inhorealisti