Viestiketju: Rankku M1 -> M1G
Näytä yksittäinen viesti
  #31  
Vanha 08.03.2007, 17:42
JouniN:n Avatar
JouniN JouniN ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.08.06
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 555
Perusasetus

Aihetta sivuten kysyisin, että mistä kohtaa tuo maavara akselin alla oikein mitataan? Entä onnistuisiko sellainen järjestely muutoskatsastamalla, että M1 luokan ajoneuvoa korotetaan esim. 2.125" (M1 luokan autolla maksimi on 2") jonka seurauksena auto saataisiin täyttämään M1G luokan ehdot?

Tarkoituksen olisi korottaa vuoden 2006 Suzuki Grand Vitaraa jonka tyyppi on M1. Tällä hetkellä ainut ongelma taitaa olla ylitys kulma joka on 19 astetta (M1G:ssä vaaditaan vähintään 20 astetta). GV täyttää lukon, maavaran, lähestymiskulman ja jättökulman osalta pykälät. Ainut mikä voi tehdä tiukkaa on tuo maavara akselin alla. Korotuksen & isompien renkaiden myötä tuo ylityskulma todennäköisesti muuttuisi riittävästi.

*Älä syö keltaista lunta*

"...Oon mä tosta ennekin menny..."

*...Isona siitä tulee Jeep Grand Cherokee..."
Vastaa lainaten