Viestiketju: Kevään ohjelma
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.03.2007, 10:18
Harald Harald ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 10.05.06
Perusasetus

Vastaan Jussin kyssäriin. Motivaatiota löytyy, reeniajan kanssa on aina niin ja näin. Mielellään jo pikkuhiljaa ottaisi noita valmiiksi sävellettyjä biisejäkin soittoon.

Nauhoituksista sain sen verran potkua persiille, että oon alkanu yrittämään petraamaan omaa vokalisointisuoritustani. Pitkästä aikaa jopa oon alkanu miettiä, että vois alkaa tekemään jotain sen eteen että menis laulutunneille. Rytmissähän mä taidan pysyä ihan hyvin, nuotissa en. Karjumispuoli toimii jotenkin, puhtaammat tulkinnat ei. Siitä on tietty jo ollu apua, että pistin ämpärisoittimelle noita gp-tabloja ja sit kämpillä laulan niiden päälle. Se toimii ihan hyvin, muttei riittävästi.

Aika sitten onkin asia erikseen. Viikot menee puuhastellessa yleensä paljon muutakin ja vaikka kurssit alkaa käydä vähiin, niin dippatyön aloitus häämöttää jo tän kuun lopussa.

Eli ongelman ydin on siinä, että yhteissoittoreeneille löytyy ihan hyvin aikaa, mut se oman osuuden reenaaminen jää sit vähemmälle. Mut pyrin kyllä tässä hommaamaan itteni laulutunneille, jos semmosia tulis vastaan. Katellahan...

Ympäripyöreäksi meni, mutta vastaus kysymykseen varmaan selvisi.

O se ny perkele!