Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 04.03.2007, 22:13
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Lainaus:
quote:

Joo koetin pitää kasassa sen kun irrotin plenumista mutta yllätys...levisi käsiin. Pitää käyttää vielä irti se hässäkkä siitä ja säätää. Voi olla että kun siinä on se pitkä mutteri siihen kaasuläppä akseliin niin kun kiristin sen niin se kaasuläppä jäi auki..

___________________________
RR 3.5 EFi V8 -89

-Offroad Kainuu-
Jos se läppä jää vähänkin auki, niin tyhjäkäyntikierroksia on jokseenkin mahdoton säätää kohdalleen. Sytytyksen alipaine-ennakkokaan ei pelaa oikein, sillä kiinniollessaan se läppä sulkee sen alipaineputken reiän siinä plenumin päällä. Siinä kaasuvivustossa on semmonen pieni kuusiokololla oleva ruuvi, joka rajoittaa läpän "kiinnimenoa". Sitä ruuvia jatkamalla tai lyhentämällä saa sitä säädettyä. Ei välttämättä tarvii purkaa mitään.

-TimoV

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990

Vastaa lainaten