Lueskelin toussa tuota sinun suburban projektia ja selkeentyi taas monta hommaa.
1.Eli tukivarret ja kiinnitys pisteet voi tehdä myös itse,jos pystyy todistamaan hitsauksien ja materiaalien riittävän lujuuden
2.Kun haetaan sopiva luovuttaja auto vältytään lujuuslaskelmien teettämiseltä.Edellyttäen,että luovuttaja auton akselimassat ovat riittävät verrattuna rakennettavaan autoon.Tällöinkin on hitsaus saumat jätettävä näkyviin ja viimeistelemättä,ellei katsastusinsinöörin kanssa ole erikseen sovittu.Toisin sanoen hyväksyminen on omista hitsaustaidoista ja insinöörin vaatimustasosta kiinni.
Taas heräs muutama kysymys.
1.Missä nämä lujuus laskelmat voi teettää,kun omat taskulaskimella tehdyt laskelmat tuskin riittää?Olen joskus lukenut aiheesta jotain,mutta en muista mistä ja mitä.Sen verran muistan,että on melko kallista ja voi olla melko pitkä prosessi.Jos joku osaisi kertoa paremmin?
2.Millä tämä luovuttaja auton akselimassojen riittävyys todistetaan katsastusasemalla?
3.Pitääkö akseli painoista olla todistusta?
Yli harmaan kiven,perse edellä puuhun!
|