Lainaus:
quote:
Joo tuo se sama kuva dodge keulasta,minkä minäkin löysin.Ei tarvinu kauan kattoa,kun totesin turhaksi viritelmäksi tähän projektiin.Eikä taitais suomesta tommosia kovin helpolla löytyä.
|
Dually Oy:ssä oli yksi Rämistin purussa, mutta oli keulamällätty joten varret voivat olla solmussa.
Lainaus:
|
quote:Tuossa aikasemmin marisin neliveto subben hankalaa saatavuutta,mutta takavetosestahan säkin oot rakentanu.On vaan kova hintaisia projekti hommiin.Mut sen verran,että mitänkäs noita jenkki sarjoja voi käyttää,kun niissä ei ole näitä tuv hyväksyntöjä ja e merkintöjä?Onko nuo Foordin kiilapalat kumia?
|
Kyllä noita hylsyjä aina silloin tällöin löytyy, hinta riippuu kunnosta.
Fordin kiilapalat ovat metallia jotka hitsataan akseliputkeen. Kiilapalojen ja tukivarren väliin tulee C-puslat (näkyvät tuossa piirroskuvassa). Nuo kiilapalat on tarkoitettu SAS-konversioon, jos halutaan eroon Fordin käyttämästä TTB-keulasta (SAS = solid axle swap, TTB = twin traction beam).
Käsittääkseni nuita tuv ja e-merkintöjä ei vaadita vasta kuin -95? ja uudemmissa autoissa.
Heikki H.
FJDC
Montenegros #21