ei, kyllä se pitää paku olla. mielellään vielä semmonen jossa saa takatilan webastolla lämpöseksi jos pitää rassata jotain pikkuosia pakkasdessa, mahtuu ukko ja työkalut lämpimään. ja jos meno äityy pahaksi niin onhan toi hj61 sitte valmiina niinku aina tähänkin asti :-)
lähinnä pehmeä alusta ja lumi siellä on esteenä. ei niinkään kivet ja kannot. eli suht leveet ja isot pyörät pitäs mahtua. 100% lukko taakkse auttaa pikkusen olemattoman alustan joustojen kanssa. pyöränkaarista saa edestä pois. noin 80cm on kaaren sisähalkaisija mitattuna auton ulkopinnasta...siis toimenpiteen jälkeen. 31 tuumanen vaatii vielä aika paljo isomman reijän. kääntyessä se ongelma tulee. pyöräkotelon takaseinä taitaa olla kaikista lähinnä pyörää, sitä ei saa suurennettua...
tänään kävin tuossa kotkassa kattomassa hiasea ihan suunnittelu pohjalta. luulis sen etupään nousevan vääntösauvaa ropaamalla. etupää ylös tunkilla ja vääntösauva eri booreille takaa? mites noi vääntösauva hiluksit korotetaan? jotain korotusvääntösauvoja on myynnissä näkyny, mihin se kortus perustuu,jäykemmät?? olisoko mahollisuus teettää vallilassa tai vaikka karpiolalla korottavat väänösauvat hiaseen? pikkusen outoa mulle noi vääntösauvat.
--edit--- lueskelin foorumia, eli ulosjouston kanssa tulee ongelmia, tottakai. taitaa hiasen joustot olla vieläkin onnettomammat kun hiluksissa. silti kiinnostas tietää korkeiden hiluksien viritykset, miten on tehty?
-------
etukelkkaa sais pudotettua alaspäin, mutta ylätukivarsi on rungon päällä=ei saa laskettua. ylä ja alatukivarren väli siis kasvaa vakiosta...paha keksiä mitään ratkasua tuohon, olka-akselia ei kait saa ite hitsailla :-) mites ylätukivarren kanssa? olisko mahdollista/laillista tehdä itse? näin saatas joustot pysymään "vakioina" korotusta tulis niin paljo kun laittaa etukelkan ja rungon väliin rautaa.
Edited by - retku on 25/02/2007 16:47:12
|