Näytä yksittäinen viesti
  #33  
Vanha 23.02.2007, 20:16
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Onko tuon g-mallin ripustukset saman tyyppiset kuin mogin?!
Ei sinnepäinkään. Eli ilmeisesti mogin alusta ei ole sulle kovin tuttu vielä?? Mogissahan akselit on kiintesti kiinni kardaanien suojusputkiin. Suojusputki taas on nivelöity isolla kuulalla suoraan vaihdelaatikkoon. Eli mogissa ei ole erillisiä tukivarsia, vaan kardaaniputki toimittaa tukivarren virkaa pitkittäis suunnassa ja panhard tanko estää sivuttais suuntaisen liikkeen.

G-mesessä taas on kaksi tukivartta + panhard. Oleks tietoinen, että millainen pyöräntuenta on esim. Rangessa edessä?? Tai LJ-70 toyotassa?? Samanlainen periaatteeltaan on siis myös G:ssä.

Rangen varsien painot tuskin riittää ja toinen ongelma on, että ne ei mahdu akseliputken päälle. Tojon varsissa taitaa tulla samat ongelmat......ehkä. Paha sanoa varmaks, ku ei oo yhtään tojon tukivartta tallilla, mitä pääsis hipelteleen. Eikä ole myöskään Mesen varsia, joten ei voi niistäkään sanoo 100% varmuutta.

Ford F-150 varsissa kans taitaa tulla eteen akslimassojen riittävyys + ettei mahdu akseliputken ympäri. Kun eikös F-150 tukivarsi ole samanlainen, kuin vanhoissa Broncoissa??

Mut minkäs näköiset ne Dodgen varret on??




<center>---------------------------------------

www.pirate4x4.no

www.pirate4x4.com

www.formula-offroad.fi


</center>

Vastaa lainaten