Näytä yksittäinen viesti
  #30  
Vanha 23.02.2007, 15:55
Miuge Miuge ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 233
Perusasetus

Onko tuon g-mallin ripustukset saman tyyppiset kuin mogin?!

Eli ripustuksina vois ehkä käyttää,joitan dodge ramin varsia ja/tai ford f-150:sen varsia.
Ei noiden lehtijousien käyttökään ole täysin pois suljettua,kun noilla porttaaliakseleilla voi käyttää isoa rengastusta,ilman suunnattoman korottavia lehtijousia.Joustojen kannaltahan on aina edullisempaa mitä suorempi lehtijousi on.Lukuunottamatta parabolisiajousia joiden geometria on tehty toimimaan halutulla tavalla.Mutta lehtijousien käyttö on tällä hetkellä se viimeinen vaihtoehto.

Miten,jos käyttää suburbanin alustaa,joka on katsastettu kevytkuorma-autoksi,niin pystyykö sitä saamaan mitenkään henkilöautoksi esim.Laittamalla korin tilalle hyttin ja lavan?
Olisiko sittenkin järkevämpää tehdä tuosta kevytkuorma-auto?

Tuosta rengastus asiasta sen verra,että eikös nuita chevyjä ole leimattu 38,5" renkaillaki,jotka ei ole enään mitkään "pizzaleikkurit".Volvoja on ainakin leimattu 37" renkailla,jotka on huomattavasti korkeammat,kuin tuo lain sallima 2":n korotus vakioon nähden.
Minun tietääkseni suhtautuvat konttorilla paljon jyrkemmin tuohon rengas asiaan,kun joku amisviiksi yrittää leimauttaa 19":set corollaan.Eli ei maasturilla leiman saannissa pitäis olla ongelmaa,jos rengas ei ota missään vaiheessa mihinkään kiinni.

Yli harmaan kiven,perse edellä puuhun!
Vastaa lainaten