Oliskos kenellä suhteita laivayhtiöihin?
Katselin Vikingin ja Siljan sivuilta hintoja ja vaikutti melko arvokkaalta kuorma-auton yli vienti Tukholmaan,ainakin jos on vielä kärry perässä.
Vetoauto olisi 7,5m pitkä ja yli 2,5m korkea kuorma-auto ja perässä n.5m kärry.
Yhdistelmän pituus olisi ehkä hiukan yli 12m
Onko olemassa jotain AKK:n alennuksia tai haluaisiko joku neuvotella "Team Finland" alennukset reissulle?
|