Näytä yksittäinen viesti
  #46  
Vanha 22.02.2007, 19:54
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.019
Perusasetus

Oliskos kenellä suhteita laivayhtiöihin?
Katselin Vikingin ja Siljan sivuilta hintoja ja vaikutti melko arvokkaalta kuorma-auton yli vienti Tukholmaan,ainakin jos on vielä kärry perässä.

Vetoauto olisi 7,5m pitkä ja yli 2,5m korkea kuorma-auto ja perässä n.5m kärry.
Yhdistelmän pituus olisi ehkä hiukan yli 12m


Onko olemassa jotain AKK:n alennuksia tai haluaisiko joku neuvotella "Team Finland" alennukset reissulle?

Vastaa lainaten