Lainaus:
quote:
Tässä piilee nyt TAAS ainekset kaaripoliittiselle kädenväännölle, mutta sanonpa nyt kuitenkin mielipiteeni.
Joskus aiemminkin on keskusteltu/peräänkuulutettu siitä/sitä, että miksi niitä kaaria sitten EI tekisi autoon? Vaikka sitten original tai standard-autoon. Sääntöjen vaatima pääkaari takatuin: n. 50e ja 3 tuntia. Ei järin suuri panostus verrattuna kenenkään suunnistuskilpailuihin osallistuvan budjettiin/aikaan. Ja ei kai ne säännöt ole AINOA motiivi tehdä tuvakaaret OFF ROAD-autoon?
Epätasa-arvoa kilpailijoiden välillä tuovat MYÖS renkaat, vinssit ja niiden lukumäärä, suunnistuslaitteisto jne. Myös original ja stanu-luokissa.
|
x2
Jos viitsii täällä kysellä asiasta ja odottaa vastausta niin tekijämies jolla on tarvittava kalusto tekee samassa ajassa sääntöjen vaatiman pääkaaren takatuin.
Itse aion tyytä Originalissa vielä kaarettomaan peliin. Jos tulee kaaret vaativia rasteja jossakin kisassa vastaan niin jätämme ne väliin ja tyydymme muiden rastien tuomiin haasteisiin/pisteisiin.