Viestiketju: Aiotko äänestää?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.02.2007, 22:03
Ippe911 Ippe911 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Huittinen, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ei millään pahalla, mutta jos eduskunnan ja hallituksen tärkeimmät asiat näyttää olevan joidenkin vähemmistöjen adoptio-oikeudet, lakupekkojen nimien muuttaminen, häirikköeläinten suojeleminen (näihin kuuluu myös kettutytöt , pitkän tukan salliminen armeijassa yms. , niin mielestäni on aivan turha ihmetellä alhaisia äänestyslukuja.... Siis jotain uskottavuutta kaivattais...

No itse olen nyt ollut yllättävänkin aktiivinen (vittuuksissani) ja käynyt läpi noita erilaisia vaalikoneita. Kun yksi henkilö sitten oli joka koneessa mulla kahden parhaan joukossa, niin minäpä päätin eilen lähettää hänelle mailinä kyselyn, että miksi oikein äänestäisin häntä??? Lisäksi pyysin hänen mielipiteitään eräisiin minulle tärkeisiin asioihin ja siihen, että mitä hän tekisi purkaakseen valtion turhaa virkahenkilökoneistoa. Lopuksi totesin, että varmin tapa jäädä ääntäni paitsi, on antaa poliitikkomaisia ympäripyöreitä bullshit-vastauksia. Katsotaan mitä tuleman pitää...

Sisäpiiri rules
Do-diin... eilen tuli maili, että vastaa mahdollisimman pian - soitti tänä iltana pari tuntia sitten. Juttua riitti ja loppujen lopuksi yllättävän positiinen tyyppi - ainakin teki töitä saadakseen mun ääneni En tiedä sitten kenen rahoista meni kaverin reilu tunnin puhelinmaksu... Ainakin tään jälkeen voi lähtee reilusti siltä linjalta, että jos ehdokas ei vaivaudu vastaamaan mun kysymyksiini, niin ei hän kyl ääntänikään tuu saamaan

Sisäpiiri rules
Vastaa lainaten