Joo sellasta sattuu...
Kyllä sitä murikkaa pystyy hitsaan, alumiinihitsauksia tekevään firmaan vaan kyseleen.
Jos viittii niin kannattaa muuttaa se kiinnitys kokonaan.
Unohda ne kiinnitykset sinne koneenkorviin ja muuta kiinnitys etupalkkiin.
Kiinnityslevy mikä repsikan puolella on toimii ja kestää, tekee kaks sellasta kiinnikettä jotka tulee sinne vetarin kiinnityspulttien alle. Etuperä kiinnittyy niistä sit etupalkkiin tai pohjapanssariin.
Ei oo mikään ihan älytön homma.
Etuperän irrottaminen ei oo iso juttu.
Kiinnityspultit 3kpl irti, kartaani irti, vetarit irti pyörännavoista (rengas, alapallon 3 pulttia, iskarin alakiinnike, napamutteri ja jarrusatula jos letkukiinnikkeet on vielä paikallaan.) etupalkin pitkittäiset tukitangot irti ja etuperä luisuu pois...